Friday, April 6, 2007

Ma numesc Ilona(in viziunea Danei)


am un hamster Tumpi (damn blog, nu se vede diacriticul) caruia ii place sa fie in centrul atentiei cand vin musafiri pe la mine. cand a venit echipa s-a dat de-a dreptul in spectacol: tumbe, rostogoliri, triplu-tulupuri, orice ca sa primeasca si el un pufulete sau o stafida.

sunt fotogenica si chiar cu pozele lui Tudor in cele mai neasteptate momente (alea de sorbi din suc cu nesat in timp ce te gandesti intens la brief si te trezesti cu un flash intre ochi de zici ca-s artificiile de la Revelion) tot scumpik ies.

in echipa sunt o fire linistita si diplomata, n-am logoree (ca everybody else) sau expresii verbale pestrite (vezi mai ales descriere Tudor) si merg pe principiul ca decat sa aberez incontinuu mai bine spun the right thing at the right time. am un zambet minunat si sunt punctuala (ii bat pana si pe planneri echipei la chestia asta).

v-am lasat ...stiti ca nu-mi place sa vorbesc degeaba...si parca deja am inceput sa aberez...somebody stop me...paaa!

Postat de Dana

No comments: