Friday, April 6, 2007

Mada recomanda(in viziunea Danei)



mi se pare ca intalnirile team-ului nu merg daca nu-i echipez pe toti de la-nceput cu o punga de pufuleti si cu o mana de stafide. va zic eu, dieta cu pufuleti si stafide, cheia succeselor!

eu o aplic cu sfintenie, ca doar deadline-ul OC vine peste noi. de doua zile am meniul format exclusiv din rontaieli de genul asta cu efect garantat in generarea de strategii media grozave.

asta pentru ca eu sunt Media Planner pentru Touche si am sange de strateg. ma lovesc de sprancenele ridicate si grimasele plictisite ale creativilor team-ului cand vorbesc de obiective si de termene-limita. slava Domnului ca o am aliata pe Dana in razboiul declarat (mai ales de Cezara) planningului.

bun, v-am lasat, ma grabesc sa-mi cumpar nishte rezerve de pufuleti si stafide sa nu raman fara in zilele de Paste cand totul e inchis ...paaa...sfat: cand va saturati de oua, pasca si miel incercati un pufulet, o stafida...

Postat de Dana

No comments: